Zöld Energia Krija

Ez a sorozat lehetőségeket vonz és megnyitja a szív központot. Lehetővé teszi, hogy a jólétet egy szívközpontú tudatossággal közelítsük meg, vagyis a vonzás síkjáról. Ezt a tudatosságot így lehet összegezni:

„Minél jobban megnyitom magam, annál jobban tudok vonzani. Nem kell, hogy küzdjek, meg van a képességem, hogy magamhoz vonzzam a lehetőségeket.”

Kezdd észrevenni, hogy a lehetőségek és a jólét jöhet más formában, mint ahogy te azt korábban elképzelted. Hidd el, hogy megérdemled a jólétet, és Isten szeret téged.

1. Gerinc hajlítás: Ülj szikla pózba. Belégzésre feszítsd a felső tested előre, mentálisan zengesd „Szat” koncentrálj a gyökércsakrára. Kilégzéskor domborítsd a hátad, mentálisan zengesd „Nam” és koncentrálj a köldökcsakrára. Végezd 2-3 percig. Befejezéshez: belégzés, gyökérzár, kilégzés, gyökérzár, tartsd 10 másodpercig. Ismételd 3-szor.

2. Test ejtések: Ülj nyújtott ülésben. Támaszkodj a tenyereddel a csípőd mellett. Emeld meg a tested, lábad egy pillanatra a földről, és engedd visszaesni. Tartsd a gerinced függőlegesen. Végezd gyors tempóban 2-3 percig.

3. Varjú póz: Guggolj teli talppal a földön. támaszd mega hátad, ha szükséges a teli talpas guggoláshoz. tartsd a gerinced egyenesen. kulcsold össze a kezeidet, mutató ujjak nyújtva. Nyújtsd a karod a szíved vonalában, mutass a végtelenbe. Tartsd a testhelyzetet, tűzlégzés 2-3 percig. Befejezéshez: Lélegezz be, tartsd ameddig csak tudod, miközben folyamatosan a végtelenbe vetítesz a szívedből, kilégzés. A varjú póz megnyitja az alsó derék szakaszt és csípőt. Jót tesz a kiválasztásnak.

4. Helyben futás:Gyors helyben futás térdemeléssel, boxolj magad előtt váltott karral a levegőbe. Folytasd 3-5 percig

5. Kundalíni Lótusz: Ülő helyzetből indulva, fogd meg a nagylábujjadat, a mutató és középső ujjaddal. (Egyenesítsd ki a lábaidat és emeld fel őket 60 fokban a padlótól és 60 fokban egymástól. Tartsd a gerincedet egyenesen, így 60 fokos szöget kell a földdel bezárnia.) Nyújtott karral és lábbal egyensúlyozz a fenekeden. Tartsd a testhelyzetet, tűzlégzés 2-3 percig. Befejezéshez: belégzés, tartsd bent és húzd fel az energiát a gerinced mentén, kilégzés.

6. Fa krija:Ülj a bal sarkadra, jobb lábfejedet tedd a bal combodra. Tedd egymásba a két kezedet a köldök alatt. Húzd fel a rekeszizmot és zengesd: „Ong Szohang” (jelentése: „Teremtő, az vagyok”) erőteljesen a szívedből 3 percig. halld a hangot a szívedben.

7. Vízszintes karok: Könnyű ülésben, csukott szemmel nyújtsd oldalra a karjaidat tenyérrel fölfelé. Képzelj el egy erőteljes energia ívet a fejed fölött, a bal tenyereden beáramolva, a jobb tenyeredből ki. Tűzlégzés 2 -3 percig Befejezéshez: Belégzés, tartsd bent ameddig csak tudod és érezd az energia áramlását a karjaidban és az ívben. kilégzés, lazíts.

8. Meghajlás a végtelen előtt: Könnyű ülésben tedd a kezedet Vénusz zárban a tarkódra. Kilégzéssel hajolj előre, közelítsd a homlokodat a talajhoz, belégzésre egyenesedj fel. Kilégzéskor zengesd magadban „Szat” belégzéskor „Nam” folytasd 2-3 percig

9. Kar emelések: Könnyű ülésben nyújtsd ki magad előtt vízszintesen a karjaidat tenyérrel lefelé. váltogatva emeld fel a karodat 60 fokos szögbe. Belégzésre emeld a jobb karodat, kilégzésre, a balt. Folytasd gyors mozgással (majdnem tűzlégzés  tempóban) 2-3 percig. Befejezéshez: emeld mindkét karodat a 3. szem magasságába. Belégzés, tartsd, vetíts ki a harmadik szemből a végtelenbe. kilégzés, lazíts.

10. Kozmikus kapcsolódás: (A) Könnyű ülésben kezek Vénusz zárban, tenyérrel lefelé 6 centivel a korona csakra fölött. Fókuszáld a szemeidet fölfelé a korona csakrán keresztül. Tűzlégzés 2-3 perc. (B) Továbbra is koncentrálj a korona csakrára, tartsd a kezedet a helyén, nyújtsd ki a mutató ujjadat és lélegezz hosszú mély légzéssel 2-3 percig.(C) továbbra is tartsd a karod, nyisd szét a tenyeredet, csak az ujjhegyeid érintkezzenek, tűzlégzés 2-3 percig. Befejezéshez: bellégzés, tardt és vetits ki, klégzés, lazíts.

11. Zöld Energia termelés: Könnyű ülésben, karod lazán a tested mellett, tenyerek a vállad előtt előre nézzenek. Miközben zöld energiát vizualizálsz, zengesd a szívedből: „Hari, Hari, Hari Har” és érezd a köldököd enyhe pulzálását. 2-11 perc
Befejezéshez: Belégzés, kilégzés, lazíts. Meditál Gijan mudrában. Gondolj mindenre, amiért hálás lehetsz, miközben energiaesőben ülsz. Érezd az energia meződ vonzását, és tudd, hogy a lehetőségek hozzád vonzódnak. Érezd magad szeretve. Sugározz szeretetet mindennek és mindenkinek. Érezd az aurádban. Érezheted azt is, ahogy a szíved az aurádba olvad, és az egész tered tágul zölddé.

 Kellemes gyakorlást!

képes pdf formátumban letölthető itt