Krija az önkép megújításáért

Ez egy mélyen meditatív krija. Segít, hogy elengedjük a régi sérelmeinket, gyerekkori fájdalmunkat, és teljes szívvel tudjunk a jövő felé nézni. Egy olyan talán számunkra is új önképet segít megalkotni, amit magasabb távlatokba visz, ami lendületet ad az utunkon. Segít levetkőzni az egónk korlátait, hogy merjünk nagyot álmodni.

(Felkészülésként a krijára vegyél be C-vitamint)

1. Ülj kö nnyű ülésben. Bal kéz a szívközponton (ujjak jobbra m utatnak), jobb kéz a fül mögött kezd, a tenyér a fül mögötti terület felé néz. Szemek csukva. Meditálj az orrod hegyén, csukott szemen keresztül. Mél y belégzés, kilégzés 3-szor. a jobb kéz erőteljesen az arc felé jön, mintha pofon akarnád vágni magad, és épp amikor elérnéd az arcot, vált irányt, hogy épp elhibázza az arcot és tenyérrel előre érkezik meg. 6 perc

 

 

2. Szemeddel fókuszálj az orrodra. hozd a kezeidet a mellkas elé, formázz velük tálkát, mintha vizet tartanál benne. Hozd a kezed a torok szintjére és nyújtsd a karodat előre, mintha az ujjhegyednél öntenéd ki a vizet. 15 perc

Töltsd minden dühödet, ragaszkodásodat és megbántottságodat a kezedbe, a szemetedet, bármit, ami kellemetlen neked, töltsd bele és aztán engedd el. Húzd ki a tudatalatti összes fájdalmát, töltsd a kezedbe és ajánld a végtelenek. Születésed első napjától 11 éves korodig, gyerekkorod minden fájdalmát, napról napra, hónapról hónapra, évről évre, hozd fel és add a világűrnek.

 

3. Hozd a kezeidet az arcod elé és nézd a tenyered vonalait. Tanulmányozd a kezedet. 5 perc.

 

4. Takard le a tenyereddel az arcod, szemed. Nézz a végtelenbe a csukott szemhéjadon át. 15 perc

 

5. Tedd a kezeidet a szívközpont fölé, jobbat a balra. Léleg  ezz be mélyen és tartsd bent. Kilégzés. ismételd még 2-szer. Zengesd: HAR HARE HARI WAHE GURU. rendszerezett hang on zengesd, különítsd el a mantra minden szavát. Zengesd egy hangon zene nélkül. Szólítsd meg az elemeket és az aurát. 5 perc. Aztán erőteljes suttogással 30 másodpercig.

6. Hajolj előre és tedd a kezedet a földre. Ha jobban szereted, gyere bébi pózba. Hallgasd Ardas Bhaee-t. ( Yogi Bhajan lágyan játszott a  gongon Nirinjan Kaur felvétele alatt) 11 perc. Nyújtózz a kezeddel előre amennyire csak tudsz, ülj föl csukott szemmel.

7. Nyújtsd a fejed fölé a karodat, kezek ima mudrában. A tökéletes ima. Az imában alkosd újra magad. Fogalmazd meg a szándékodat, aki lenni akarsz. Készíts egy profilt. Nem egy ima. Egy profil az imában. Ez az ami lenni akarsz.3 perc

8. Rázd erőteljesen a karodat. rázd az egész testedet. 30 mp. – 1 perc. Ülj és pihenj

9. Mozgasd a kezedet az arcot előtt néhány másodpercig, hogy kitisztuljon a látásod.

10.  Zárásként: Csukd be a szemed és lélegezz be mélyen. Vidd a pránát a tested minden részébe. Engedd, hogy az élet lélegzete áramoljon. Kilégzés. Mély belégzés, tartsd bent erősen. Keringesd az egész lényedben. Kilégzés. Mély belégzés, tartsd. Érezd a prána energiát a hajad végétől az lábujjad hegyéig. Kilégzés.

Itt tudod letölteni pdf-ben

Kellemes gyakorlást kívánok! Gyere és oszd meg a tapasztalataidat velünk!