Meditáció az önakadályozás leküzdéséért

Ismered azt a kis hangot, aki időnként ott motoszkál a fejedben, és nem hagy előre menni?

“csak még egy darabka csokit” “csak még egy rész nézek meg” ” most nincs erőm fölkelni” ” úgysem vennének komolyan téged” “biztosan elszúrod majd, olyan ciki lesz” “te ehhez buta vagy” “neked nincs tehetséged ilyesmihez”

Ezek azok a gondolatok amik megakadályozzák, hogy igazán hatékony legyél és előrevidd az életedet. Kicsinyes játszmák, amiket az egónk indít, hogy megjelöljön és birtokoljon valamit.
Ez a meditáció legyőzi az öngyűlölet állapotát és képessé tesz az állandó tudatosság fenntartására önvalónk támogatására.

 

Könnyű ülésben alkalmazz enyhe torokzárat. Maradj éberen figyelő állapotban.

MUDRA: A karjaidat tartsd lazán oldalt, az alkarokat emeld fel a mellkas elé, a szív szintjéig. Szorítsd ökölbe a kezed, a hüvelykujjak egyenesen felfelé mutatnak. Nyomd egymáshoz az ökleidet, a hüvelykujjak és az öklök ntjéig.

összeérnek. A tenyerek egymás felé néznek. Ehhez a meditációhoz a felsőtestnek egyenesnek kell lennie, nem inoghat előre-hátra.

SZEMEK HELYZETE: Összpontosíts a szemeddel az orrod hegyére.

Ehhez a meditációhoz nem szükséges más mantra, mint a légzés finom hangja.

LÉGZÉS:

Belégzés az orron keresztül.
Kilégzés teljesen a szájon keresztül.
Belégzés mélyen és finoman a szájon keresztül.
Kilégzés az orron keresztül.

IDŐ: Végezd 3 percig. Fokozatosan növeld az időt 11 percre. Gyakorold naponta, de ne lépd túl a 22 percet alkalmanként.

BEFEJEZÉS: Belégzés, nyújtsd a karod a fejed fölé. Tartsd meg a nyújtott helyzetet, miközben még háromszor mélyen belélegzel. Lazítás

Kellemes gyakorlást!