Krija, hogy megérezd a saját erődet

1) Íj pózban hintázz előre-hátra, miközben ritmusosan, dallamosan zengeted 6 percig:

Har, Har, Har, Har Gobinde
Har, Har, Har, Har Mukande
Har, Har, Har, Har Udaare
Har, Har, Har, Har Apare
Har, Har, Har, Har Hariang
Har, Har, Har, Har Kariang
Har, Har, Har, Har Nirname
Har, Har, Har, Har Akame

2) Feküdj hanyatt, hajlítsd be a térded és fogd meg a bokád. Tartsd a talpadat a földön. Emeld és ereszd vissza a medencédet. Zengesd HAR az emelés közben és a leengedés közben is. Mozogj gyorsan. 2 perc

3) Emeld a két karodat föl, de ne engedd, hogy a kezed összeérjen.  Forgasd a gerinc aljától a felsőtested óra járásával ellentétesen. Csukd be a szemed és mozogj úgy mintha eksztázisban lennél. Zengess az Ardas Bhaee dallal együtt. (Yogi Bhajan a Healing Sound of The Ancients #5-ként ismert verziót használta.) 4 perc

4) Állj fel, tartsd a karod a fejed fölött, de ne kulcsold össze. Tartsd a szemed csukva, és táncolj az Ardas Bhaee-ra. 1,5 perc folytasd a táncolást, és amikor azt hallod Sache Sahee hajolj előre és érintsd meg a földet, aztán újra táncolj tovább. 2 perc

5) Fuss egy helyben olyan gyorsan, ahogy csak tudsz. Mozgasd a karodat is közben. 2,5 perc

6) Feküdj le és ismételd az 1. gyakorlatot 2,5 percig

7) Ismételd a 2. gyakorlatot 30 másodpercig

8) Ülj könnyű ülésbe, kezedet tedd a térdedre. forgasd a törzsed óra járásával ellentétes irányban. 30 másodperc

9) Gyere bébi pózba és aludj. 7 perc

 

Yogi Bhajan • 1985. Május 22

 

pdf verzióban letöltheted innen.

Kellemes gyakorlást kívánok! A tapasztalataidat és élményeidet oszd meg velünk is.