Krija, az elraktározott energiák hasznosítására

Ez a sorozat extra ellenállást ad a környezet változásaival szemben. Azért, hogy hozzákapcsolódj a testedben raktározott kundalíni energiához az 1. gyakorlattal aktiválod a szexuális energiát, a 2. 3. gyakorlattal a köldök energiát, a 4A gyakorlattal pedig felfelé mozgatod a gerinc mentén. A 4B gyakorlat alatt a pajzsmirigy kiválasztásba kezd, és megnyitja a keringést az agyban. Ez tisztább gondolkodást eredményez és energiát ad az akaratnak. Az utolsó két gyakorlat feltölti és erősíti elektromágneses teret, és stabilizálja az új energiaállapotot, amit létrehoztál.

1. Feküdj hasra, sarkadat tedd össze. Belégzéssel nyomd fel magad fekvőtámaszba. Csak a lábujjad teteje és a tenyered maradjon a földön. Kilégzéssel engedd le magad. Folytasd 15-ször föl és le, közepesen lassú tempóban.

2. Feküdj a hasadon. Nyúlj hátra és fogd meg a bokádat, nyújtózz föl íj pózba (bölcső). Kezdj tűzlégzésbe 30 mp-re Belégzés, kilégzés, lazíts a hasadon fekve, két karod kétoldalt lazán kinyújtva.

3. Feküdj hason. Szorítsd ökölbe a kezed, és tedd a combhajlat fölé. belégzéssel emeld a nyújtott bal lábadat. Kilégzés közben emeld a jobb lábad és ereszd le a balt. Folytasd felváltva a légzéssel együtt 2 percig.

4. Pihenj kobra pózban. Tartsd a testhelyzetet, és csak pihenj. Sarkak összeérnek, karok nyújtva, fejet hátrahajtva (4A). Pihenj ebben a testhelyzetben 45 mp-ig, aztán tárd szét a lábad, hozd a karod a testedhez közelebb, hogy jobban hajoljon a hátad (4B). Görgesd a fejedet előre-hátra, úgy, hogy közben az álladat a jobb válladtól a bal válladig forgatod, belégzés jobb oldalon, kilégzés balra. Folytasd 4-5-ször.

5. Lazíts és feküdj hasra. Fogd mega csuklódat a hátad mögött. Gördülj a mellkasodon jobbra-balra. a lábad legyen nyújtva és a sarkad érjen össze. Folytasd 30 mp-ig.

6. Ugyanebben a helyzetben, karok oldalt lazán nyújtva, kezdd ellazítani sorban minden testrészedet. Menj mélyre magadba. 5 perc.

7. Köteg gördülés: Feküdj a hátadon egyenesen, karokkal magad mellett, mit egy köteg összekötözött fa. Lendatsd át magadat hátról hasra, hasról hátra újra és újra, anélkül, hogy behajlítanád a tested, karod vagy lábadat. Sehol se hajolj meg. folytasd 3 percig.

8. Teljes lazítás háton fekve 10 percig

A krija a Sadhana Guidelines című könyvből való

pdf verzióban letöltheted innen.

Kellemes gyakorlást kívánok! A tapasztalataidat és élményeidet oszd meg velünk is.