Könnyű sorozat

Ez a gyakorlatsor finoman felélénkíti és kiegyensúlyozza az energia háztartást.

Összpontosíts 3 mély belégzés-kilégzéssel, és Ong Namo Guru Dev Namo zengetéssel

  1. Hanyatt fekvés. Kezek vénusz zárban a tarkó mögött a) lábakat kb 1 méteres terpeszbe. Tűzlégzés 2-3 percig. Belégzés, emeld meg a lábadat 60 fokra, tartsd a terpeszt. tartsd 20 másodpercig. kilégzés, lassan ereszd le (10 mp) b) ismételd meg – fokozza a tüdőkapacitást
  1. Hanyatt fekvés. szorítsd a térded a mellkasodhoz. keresztezd az ujjaidat a térdeden. Orrot a térdhez. Tűzlégzés 30mp-1perc – Az Apana elviszi mindazt, ami nem szükséges a testnek (mérgeket)
  1. nyújtott ülés. karokkal hátad mögött támaszkodj. dőlj hátra 60 fokos szögbe. szem nyitva, stabilan, hátrahajtott fejjel nézd a plafont. próbálj nem pislogni vagy hunyorítani. hadd könnyezzen a szem. Tűzlégzés 1-2 perc. belégzés, rövid benntartás. – Pajzsmirigy működését serkenti. Dolgozik a bőrön, arcszínen, a külső megjelenésen és a látáson.
  1. Hanyatt fekvés. belégzés és vállból nyújtózkodj a plafon felé, nyújtsd az ujjaidat majd szorítsd ökölbe. Hajlítsd be a könyöködet, lassan hozd az öklödet a mellkasodhoz, utána kilégzés. ismételd még kétszer. erősen feszítsd a kezedet ökölbe és a karodat miközben hajlítod. (szívhúzás) – megnyitja a szívet
  2. Hanyatt fekvés. karok két oldalt. Tűzlégzés 1 percig. belégzés, emeld meg a csípődet, csak a vállad és a talpad legyen a földön, ívesítsd a tested. tartsd ki egy kicsit, kilégzésre le. – elosztja az energiát
  3. Hulla póz. Lazíts hanyatt fekve enyhét széttett lábakkal és karokkal.

Megjegyzés: Yogi Bhajan ezt a kriját 1969. február 13-án tanította

(Ez a gyakorlatsor Flow of Eternal Power, Shakti Parwha Kaur Khalsa könyvében található)