Jóga órák Siófokon

A WAHEGURU JÓGASTÚDIÓ aktuális órarendje (2019. januártól):

Információ és bejelentkezés:
+36 30 240 2354
dhyan.waheguru@gmail.com

Facebook oldalunk: 
https://www.facebook.com/wahegurujoga/

Címünk:
WAHEGURU JÓGASTÚDIÓ
Siófok, Bláthy Ottó u. 45.

 

MELYIK ÓRA MILYEN? Kérdeztétek…

Jóga óráink a nyugodt irányzatokat képviselik, nincs bennük semmi extrém: fiatalok és idősek, hajlékonyak és kötött izomzatúak egyaránt végezhetik a gyakorlatokat. Az eredmény mindig egy: felszabadultabban, könnyebben, teljesebben élhetjük meg mindennapjainkat.

KUNDALINI JÓGA:
Kifejezetten meditatív irányzat. A fizikai mozgásokon keresztül kioldja a testből a stresszt, rendbeteszi a gerincet és a csípőt, és beindítja testünk öngyógyító folyamatait. Energiát ad, kisimít, felszabadít.

HATHA JÓGA:
Dinamikus irányzat, amelyben egyszerre van jelen az erő és a nyugalom. Jól átmozgatja a testünk, energetizál, rugalmasabbá tesz.

NŐI JÓGA:
Hatha jóga óra, ami gyakorlataival kifejezetten a női mivoltunk megélésében segít. Egyszerre egyensúlyozza ki testi és lelki folyamatainkat, kisimít és energiát ad.

FÉRFI JÓGA:
A modern férfi igényeire alkalmazza a kundalini jóga ősi eszköztárát. Egyszerre erősíti és ellazítja a testünk, felszabadítja belső alkotó energiáinkat, kitisztítja a gondolatokat, és megszabadít a stressztől.

SHAKTI TÁNC:
Szellemiségében a jógára épülő, finom táncirányzat. Amellett, hogy jól átmozgat, megtapasztalhatjuk általa belső áramlásunk, és lelkünk kiteljesedését.

KONTAKT JÓGA:
Egyszerre látványos és kisimító irányzat, ahol párosan végezzük a gyakorlatokat, fokozatosan egymásra hangolódva. Nyújtás, egyensúlygyakorlatok – óriási sikerélmény! És mint tudjuk, az érintés is gyógyít, és kisimít…

BODYART:
Élvezetes funkcionális edzésforma, ami átmozgat és kikapcsol. Gyakorlatai a jógára és pilatesre épülnek. Fejleszti a hajlékonyságot, állóképességet, erőt ad.

HYPNO RELAX:
Vezetett meditációs gyakorlatokkal lazulunk el teljesen, hogy egy mélyen relaxált állapotban kioldódhassanak belőlünk a belső feszültségek – a lelki és tudatalatti szinteken.

GERINGTORNA:
Jól átmozgatjuk a gerincoszlopot, hogy kioldjuk a feszüléseket és megerősítsük a tartóizmokat, hogy újra könnyűnek és rugalmasnak érezhessük magunkat. Az órát gyógytornász vezeti, kifejezetten ajánljuk az 50+ korosztálynak is!

KISMAMA JÓGA:
Olyan jóga, ami megkönnyíti a várandósság időszakát. Finom, kisimító gyakorlatai enyhítik a gerinc és csípő fájdalmait, légzőgyakorlatai megnyugtatnak, ellazítanak, relaxációi segítenek megélni az egységet anya-gyermek között.