Gyakorlatsor a fej és a szív kiegyensúlyozására

  1. Könnyű ülésben nyújtsd a karodat vízszintesen oldalra, hajlítsd a csuklódat 90 fokban, ujjak együtt, tenyér kifelé néz (1), (2)-re fordítsd a kézfejedet úgy, hogy az ujjaid egyenesen előre nézzenek, (3)-ra újra fölfelé nézzenek, (4)-re fordítsd egyenesen hátrafé, ritmikusan mozogva, egy ciklus 4 másofperc alatt. Belégzés az 1. és 3. pozícióban, kilégzés a 2. és 4-ben, 6-7 percen keresztül. Ez megváltoztatja az agy kémiáját.

  2. Mint korábban, Karokat nyújtsd egyenesen oldalra, tenyérrel kifelé (A), belégzés és emeld a a karod ívesen fölfelé, kicsit a fejtető elé, kézfejek keresztezve, de nem érintkezve (B), kilégzésre térj vissza az oldalra nyújtott karú helyzetbe. Belégzésre íveld a karokata fej fölé, kézfej ugyanúgy mint korábban, de ezúttal kicsit a fej mogött (C) . folytasd 1-2 percig.

  3. Folytasd a 2. gyakorlat kézmozgását és adj hozzá varjúguggolást. Kilégzésre guggolj le varjú pózba, karokat oldalra, belégzésre állj fel, karok a fej fölött. körülbelül 1 mozdulat másodpercenként, folytasd 3-4 percig, 

pdf formátumban letöltheted innen

Kellemes gyakorlást!