Meditáció elűzni a belső dühöt és semlegességet nyerni

I. Rész

Ülj egyenesen keresztezett lábbal. Szemek csukva. Felkar lazán a test mellett, alkar párhuzamos a földdel, kézfej ökölbe szorítva, hüvelykujj kívül. Zengesd erőteljesen a köldöködből: HAR, HAR, HAR…  Ritmikusan és erőteljesen hozd a kézfejeidet a rekeszizmodhoz, bal ököl fölül. Legyen a mozgás kemény, anáélkül, hgy a testedhez érnél. Folytasd 11 percig.

Befejezéshez: mély belégzés, tartsd 15 másodpercig, a kezek a rekeszizom előtt. szorítsd össze őket úgy mint még soha. Kilégzés. Ismételd még 2-szer. Lazíts

II. Rész

Továbbra is ülj csukott szemmel, tedd mindkét kezed a szívközpontra. Menj mély, nyugodt meditációba. Érezd és képzeld el a nemlétezést. Engedd el magad… egyensúlyozd az energiát. Az erőt, amit a meditáció első felében hoztunk létre le kell cserélni természetes önvalóra. Folytasd 11 percig. A meditáció második fele alatt énekelhetsz Hari Bhajan Kaur On This Day című dalával. Lazíts

Pdf verzióban letölteheted innen.

Élményeidet és tapasztalataidat oszd meg velünk is.
Kellemes gyakorlást!