Ágyba zárva jógázni

Ahh Drágáim!
El nem tudjátok képzelni milyen cefetül vagyok. Utolért egy méretes homloküreg gyulladás.
Ma kipróbálhattam ennek köszönhetően, milyen úgy jógázni, hogy hanyatt fekszem és egyetlen tagomat sem mozdítom meg.
Meg kell hogy mondjam, a jóga nem a mozgástól jóga. Ong Namo-tól a Szat Nam-ig több mint egy óra telt el és eközben valóban jógáztam és tényleg jól esett.

Mit is csináltam:

  • Először is hanyatt fekvés, hullapóz. Testet szépen ellazít és jógázó tudatállapotot fölvesz.
  • Egy kis tüdő tágító hosszú mély légzés, kifejezettem a hátsó tüdőcsúcsra koncentrálva. Mivel épp mostanában emlékeztetett rá Anja Lürs (a mostani 1-e szintű tanárképző egyik tanára), hogy a tüdőkapacitás legnagyobb kihasználatlan kapacitása  itt van.
  • energiakör vizualizációval: belégzés közben elképzelem ahogy az energia felkúszik a farokcsontomtól a gerincemen át a fejtetőmig, kilégzés közben ahogy halad lefelé a homlokomtól, nyak mellkas, has a keresztcsontig. Szép körben, folyamatosan.
  • Aztán a jó kis baci ölő tűzlégzés, közben direkt a legbetegebb területre a homlokomra koncentrálva
  • Zárásnak egy kis Ra Ma Da Sza Sza Sze Szo Hung gyógyító meditáció

A végére még egy kis pihi, már kényelmesen átfordulva az oldalamra.

Te hogyan jógázol amikor a betegségtől mozdulni sem bírsz? Írd meg kommentben!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Egészítsd ki a képet!WordPress CAPTCHA